Show Posts in

Tips Memasak dengan Cepat

Assalamualaikum w.b.t Masih belum terlambat lagi untuk saya mengucapkan Selamat Berpuasa untuk semua pengunjung blog SinergiVitamin. Sekarang dah hampir seminggu kita berpuasa. Sudah pasti ketika bulan Ramadhan sebahagian jadual kehidupan kita berubah kan? Terutamanya masa memasak sudah pasti berubah terutamanya untuk wanita bekerjaya seperti Kak Nur ni.

Promosi Shaklee Mac 2015

Bulan March datang lagi. So apa promosi Shaklee bulan Mac ni ya? Jeng jeng jeng..   Yeayyy!!! Promosi Energizing Soy Protien datang lagi u’olls..! Sesuai sangat promosi bulan sebelum GST dikuatkuasakan pada bulan April depan kan? Untuk mereka yang gemar sangat dengan ESP ni, sekarang adalah masanya

Promosi Febuari Shaklee yang meletopsss!!

Bismillahirrahmanirrahim, Salam pembuka Febuari yang cukup manis dilengkapi dengan promosi yang sangat-sangat meletops untuk anda! Sebagai hadiah untuk anda, Shaklee menawarkan promosi istimewa, hanya untuk anda! Apa promosi Shaklee untuk February 2015? ‚óŹShaklee Promosi Feb’15 Promo “Buy 6 Free 1” OsteMatrix& Vita-Lea Iron Formula ‚óŹShaklee Promosi Feb’15

Fakta tentang Lemak yang Anda Patut Tahu

“Eh Minah..ko ngandung eh..berapa bulan?” “Mana ngandung Cik Tipah..ni lemak je nih..” “Oo..ingatkan ngandung..awat besor bonar perut tu..” Kalau anda jadi Minah, rasa-rasa nak bagi penampar tak kat Cik Tipah yang mulut laser tu ye? Tapi¬†kadang-kadang¬†orang perangai macam Cik Tipah tu bagus sebenarnya, kalau tidak entah sampai